Projecte d’Hàbits Saludables

Des del Departament d’Educació Física de l’escola engeguem un projecte a fi de motivar i treballar uns bons hàbits saludables amb l’alumnat de l’escola, una bona alimentació i una vida activa físicament.

Aquest projecte es desenvolupa en diferents àmbits:

ACTIVITAT FÍSICA – ALIMENTACIÓ – DESCANS- HIGIENE

En el bloc de l’escola trobareu un apartat fixe (marge dret) HÀBITS SALUDABLES, on posarem tota la informació que us pot ser d’utilitat.

Les actuacions concretades en aquest projecte són les següents:

• Ioga escolar a cicle mitjà

• Aniversaris saludables a infantil i cicle inicial (Promovem la celebració dels aniversaris amb fruita).

• Fruita per esmorzar: Participació en el Pla de Consum de Fruita a les escoles.

• Album Frutisport: Per promoure el consum de fruita a l’hora del pati.

• Patis dinamitzats: Propostes actives per l’estona d’esbarjo. Dia de ball, propostes de jocs actius, dia dels patins …

• Activitat física al medi aquàtic a primària. 10 sessions d’EF a l’aigua per nivell.

• Projecte d’innovació Educativa “Programa SI” Salut Integral a Infantil

• Programa INFADIMED (Infància i dieta mediterrània) a primària

HÀBITS SALUDABLES: FAMÍLIA I ESCOLA

PLA DE CONSUM