Eleccions al Consell Escolar 2023

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que enguany es renoven parcialment els membres dels consells escolars (membres escollits al 2018) dels centres educatius.

Per aquest motiu, convoquem eleccions per a la renovació al sector dels pares, mares i tutors/es de l’alumnat del nostre consell.

D’aquest sector s’han d’escollir 2 nous representants. (És important presentar més de 2 candidatures a fi de tenir representants de reserva en cas de possible baixa d’algun membre)

Si esteu interessats/des a presentar-vos com a candidat/da del nou consell, haureu d’omplir el document que us adjuntem i fer-lo arribar a la direcció.

Fins al 13 de novembre podeu formalitzar la vostra candidatura.

Us animem a participar en aquestes eleccions, ja sigui com a candidat/a o votant.

El cens electoral s’exposarà al panell d’informació de la porta principal de l’escola. És important consultar el cens per si hi ha alguna incidència i poder exercir el vostre dret a vot el dia de les eleccions. L’horari per consultar-ho és el següent. (9:00 – 12:40h) (14:40:– 16:10h). Tenim fins el dia 9 de novembre per presentar reclamacions al cens electoral.

CALENDARI PROCÉS ELECTORAL

3/11/23 Convocatòria i publicació del cens electoral
Fins el 9/11 Reclamacions dels cens electoral
10/11/23 Publicació dels cens electoral definitiu
10/11/23 Sorteig mesa electoral
10/11/23 Constitució mesa electoral
13/11/23 Fi de presentació de candidatures
14/11/23 Publicació candidatures
23/11/23 ELECCIONS
24/11/23 Publicació dels resultats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *