Article sobre el Projecte de Ioga Iyengar a “Escuela”

L’editorial Wolters Kluwer acaba de publicar aquesta setmana un reportatge sobre el Projecte de Ioga Iyengar a la nostra escola. La Mònica Bergós, la periodista que va venir a entrevistar-nos li va encantar estar amb nosaltres! Ella ha elaborat el reportatge que s’ha publicat al diari “ESCUELA”, d’àmbit estatal.
En aquesta ocasió, els protagonistes principals són els alumnes de 5è.B. A més de la nostra directora, la Vicki i de la nostra professora de ioga, la Blanca, la periodista entrevista en el mateix article una altra professora de ioga d’un centre de secundària, l’Elisenda i al Catedràtic d’Orientació Psicopedagògica de la Universitat de Barcelona, en Rafael Bisquerra, també director de màsters i postgraus en aquesta universitat en la línia de recerca de l’educació emocional. En l’article, el Dr. Bisquerra fa una reflexió al respecte de les competències emocionals i de com es contemplen actualment en el nostre sistema educatiu. Desitgem que us agradi llegir-lo!

PERIODICO ESCUELA'OCT 2013

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *