6è Sortida OcioAventura

Els nens i nenes de 6è hem fet la nostra última sortida com a alumnat de l’escola. El proper curs comença una nova etapa a l’institut i ens hem acomiadat com millor es pot fer: divertint-nos i rient al màxim tots plegats. Hem passat el dia al Ocio Aventura de Sitges, on ens han dividit en grups per fer Humor amarillo i Paintball! Hem acabat esgotats, però hem pogut carregar energia amb la barbacoa que ens han preparat per dinar, boníssima!!! Ha estat un dia inoblidable i una experiència que mai oblidarem. Fins aviat, Escola Sant Josep!

Si voleu veure com hem gaudit, feu clic aquí!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *