5è entrevistats al blog de mestres de CatRadio

Alumnes de 5è A fent Utthita Hasta Padasana a classe de IogaFa uns dies va venir a la nostra escola una periodista de CATALUNYA RADIO, la Montse Poblet, encarregada de l’espai radiofònic “Blog de Mestres“. En aquesta ocasió va assistir a la classe de ioga que feien al nostre gimnàs els alumnes de 5è A, Ens va grabar i ens va entrevistar. Podeu escoltar el programa que duran aproximadament uns 3 minuts i que ha elaborat ella mateixa. Cliqueu sobre el títol de sota de la imatge per a obrir l’arxiu. Desitgem que us agradi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *