2n fa de Contacontes

Els alumnes de 2n han explicat contes als nens i nenes de P5 i 1r. Tot va començar amb la visita d’en Cesc Serrat, que ens va portar un encàrrec d’en Bufalletres, un personatge molt especial provinent d’un planeta on tot està fet de lletres. L’encàrrec consistia a aprendre un conte per explicar-lo als companys i les companyes de la classe amb el suport d’una caixa-museu amb tots els seus elements. Ho van fer molt bé, tan bé que es van animar a explicar-los a altres nens i nenes de l’escola un dia de la Setmana Cultural. Estaven una mica nerviosos, però ho van fer molt i molt bé!
Volem agrair la col·laboració de les famílies per portar a terme aquesta activitat de lectura tan bonica. Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *