Festa Comiat 6è

El passat divendres al matí i al vespre es va celebrar la festa de comiat dels alumnes de 6è,  amb una entrada espectacular, cançons dedicades tant dels alumnes de 4t, de 5è i de 6è i finalitzant amb l’himne de l’escola cantat per tots els alumnes. Se’ls va fer entrega d’unes samarretes dedicades.

Al vespre va ser el torn de la festa per les famílies, amb entrega d’uns àlbums fotogràfics pels alumnes, discursos per part de la cap d’estudis, directora, delegada de 6è i president de l’AMPA. Vam continuar amb el visionat d’una presentació dels alumnes de 6è, amb una cançó super divertida dels pares i mares dedicada als seus fills i amb el visionat d’un vídeo repassant tota la trajectòria dels alumnes de 6è a la nostra escola. La festa va continuar amb un petit sopar i una festa amb música al gimnàs per a tots els alumnes de 6è.

Aquí podeu gaudir de les fotos i els diferents vídeos:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *