Dies perfectes. Free Fire, Escuadrón Salchichón, els amics i una casa rural.

FREE FIRE

M’he llevat del llit,  la meva mare m’ha fet l’esmorzar  i m’ha deixat el mòbil.
He jugat a un joc que és el Free Fire, ja que la meva mare treballa des de casa i no puc molestar-la.
Després he menjat amb el meu pare i la mare.
M’he anat a veure la televisió a la meva habitació.
Després he berenat i he estat fent deures fins l’hora de sopar.
Després hem vist una peli que es diu Fast i Furious,  fins l’una del matí .  

 

 

ESCUADRON SALCHICHÓN.

Per a mi un dia perfecte seria :
Un bon esmorzar,dues torrades de nutella.  I després d’esmorzar anar a jugar un partit de futbol amb els amics.  Quan acabem el partit anem tots a Portaventura i ens passem la tarda a les atraccions muntant sempre els primers perquè no hi ha cua.
Quan vaig  a mUntar a el shambala em trobo a Leo Messi, i em poso al seu costat. Em faig unes fotos amb ell i em dona entrades per veure un partit del barça a primera fila.
I després a la nit anem a sopar pizza, quan arribem ens trobem  a “l’escuadron salchichon” els youtubers, ens fem unes fotos i ens anem a l’hotel a jugar al fortnite.
Ens vam passar la nit rient i jugant i finalment vam caure esgotats.     

 

M’AGRADA ESTAR AMB LA GENT QUE ESTIMO.


El meu dia perfecte comença un matí d’estiu a un hotel de cinc estrelles, esmorzant amb els meus millors amics l’Arnau i l’Àngel, amb el meu germà i els meus pares.
Després d’esmorzar anem a l’habitació a posar- nos el banyador per anar a la piscina i als tobogans d’aigua.
Quan ens cansem de l’aigua pugem a l’habitació per dutxar-nos i anar a menjar en un bufet lliure.
Pugem a l’habitació i fem una migdiada i per la tarda anem a jugar a futbol a un pavelló.
En acabar de jugar futbol ens dutxem, i els meus pares em duen a sopar a un restaurant amb un aquari de peixos.
Aquest seria el meu dia perfecte per què m’agrada estar amb els meus amic, la meva família i perquè faig coses diferents.   I a més a més,  desconnecto de la consola.

 

UNA CASA RURAL.

El meu dia perfecte seria anar a una casa rural amb els amics. Hi haurien de ser-hi tots: La Rita, la Martina, l’Àlex, l’Ivan, l’Iraia, l’Oriol,  la Berta, el Janmarc, el Marc, l’Aldara, l’Odei i el Joel,el meu germà. També els pares i mares.
El meu dia perfecte comença a la cuina, esmorzant galetes molt bones i Colacao.
Després anirem a fer una excursió per la muntanya per agafar bolets.  Passada una estona anirem a fer una cabana amb pals pedres i altres coses. Llavors ens escaparem per investigar la zona de la casa rural. Després farem un escape room per la casa rural.
Al cap d’una estona anirem a menjar. Els pares hauran fet una barbacoa amb coses molt bones.
Les tardes sempre són molt divertides, acabem anant a la sala de jocs per jugar a jocs de taula, veure pelis, jugar a videojocs…
Abans de sopar els pares estaran tocant la guitarra i cantant cançons i alguns ens animarem a ballar.
Al final anirem a sopar pizza i per últim jugarem a la sala de jocs  i qui s’adormi abans perd.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>