Benvolgudes famÃlies,
Us notifiquem que des de Serveis Socials de l’Ajuntament de Mollet ens han informat que del 12 al 19 de juny es posaran en contacte amb totes les famÃlies que van sol·licitar ajuts de llibres i menjador el curs 2019/2020 per preparar les seves peticions pel proper curs escolar.
També s’obrirà el termini de presentació de noves sol·licituds pel curs 2020/2021 del 4 al 12 de juliol de 2020. La presentació es realitzarà de forma online preferiblement. Aquelles persones amb dificultat per fer la presentació online podran fer-ho de forma presencial amb cita prèvia a l’oficina d’atenció a la ciutadania de l’Ajuntament de Mollet del Vallès en el termini indicat.
L’enllaç per realitzar la sol·licitud online es penjarà a la pà gina web de l’Ajuntament en el termini indicat, aixà com la sol·licitud que s’haurà de presentar adjunta al trà mit.
FORMULARI,REQUISITS I DOCUMENTACIÓ 20-21

