Els reis.

Un dia (l’últim dia abans de reis),  quan tenia 8 anys vaig veure a la nit un regal amagat a l’armari, i ho vaig anar a mirar.

Ho volia obrir, però en aquell moment va aparèixer el meu pare.  Vam estar mitja hora parlant, ell em deia que els reis ho havien deixat allà perquè no tenien temps, que els reis eren de veritat…Però jo no m’ho acabava de creure.   Al dia següent els reis em van deixar una carta dient que els pares els ajudaven, que ells també eren els reis..I ja us ho imagineu, jo plorant fins que em van dir que igual que jo ho havia gaudit, la meva germana tenia que fer-ho o sigui que:   prohibit dir- li a la meva germana fins que sigui gran.

Així ho vaig descobrir.

Però encara sort que em regalen el que vull!!!

A.Bl.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>