L’autora ens ha respost a les preguntes per videoconferència, cliqueu per veure els vídeos, són molt interessants!
- Va escriure el llibre perquè sentia nostàlgia del plaer que li provocaven els llibres de paper quan era petita. Pensava que els llibres que ella estimava estaven en perill davant dels llibres digitals.
- El que més li agradava de l’escola era el pati, les matemàtiques i les llengües.
- Li agrada escriure des de petita i investigar el que fan els personatges amb els problemes que li preocupen. Li agrada molt remenar llibres i de quan en quan, sent unes pessigolles que li fan llegir el llibre que està fullejant.
- Ens recomana per començar a escriure pensar molt, i fer-se moltes preguntes. Després hem d’escoltar el que hem escrit, llegir-lo en veu alta i sentir si desafina. HEM DE TROBAR EL GUST DE LLEGIR EN VEU ALTA.
- La història i els personatges són inventats, però els sentiments son autèntics. El seu personatge preferit és el NANUK.
- Diu que “L’arbre de les històries” es va escriure de forma màgica: Molt ràpid i amb una forta inspiració. Ens aclareix que la Lluna desapareix al final perquè si els llibres es perden, els personatges també s’esvairan. Però Jonas i Nanuk continuaran escrivint i recuperaran la Lluna.
- Nosaltres també et desitgem un bon estiu i et fem una gran abraçada.


