Colònies a Vilar Rural.
23/05/19


Durant aquesta setmana han visitat l’escola Sant Jordi alumnes i professors de 5 països diferents.
Els nens han pogut conviure amb famílies d’alumnes de l’escola i millorar la seva competència en anglès. La part central de l’horari escolar durant el matí va consistir en activitats d’Educació Física… Llegeix més»

En aquesta entrada us adrecem a les carpetes compartides amb les imatges aportades per tota la comunitat educativa que participa en el projecte.
Carpeta de general de vídeos.
Carpeta general de fotos.
Vídeo de Grècia.
Llegeix més»

Clica a la imatge i veuràs les fotos del Rasmus
Rasmus és el nino que representa el projecte ERASMUS +, i acompanya successivament a totes les escoles participants en el programa. Ha estat un mes amb nosaltres i ha participat en moltes… Llegeix més»

Entrevistem a Mònica, mestra de l’Escola Sant Jordi, perquè és l’autora i la il·lustradora d’un llibre infantil que es publica a través d’un micromecenatge en la pàgina web de VERKAMI.
Hem vist les imatges de la promoció i l’hem volgut fer una entrevista. Quan… Llegeix més»

La sala de plens de l’Ajuntament va ser la seu de la rebuda oficial a les cinc escoles participants en el projecte Erasmus+ Childhood in a Box.
Per què el projecte s’anomena infància en una caixa? Perquè entre totes les escoles s’anirà omplint un recipient amb materials… Llegeix més»
