FRIDAY FOR FUTURE

Aquest divendres 27 de setembre els alumnes de l’escola s’han mobilitzat, fins la plaça de la vila, amb pancartes i cartes que han preparat durant la setmana per tal de sensibilitzaar i donar suport  a la situaciĂł d’emergència climĂ tica a la vegada que demanar millores efectives contra el canvi climĂ tic del nostre planeta, sumant-se aixĂ­ al moviment de protesta estudiantil d’altres escoles i instituts del nostre territori, liderat per l’activita sueca Greta Thunberg.

La jornada de protesta s’ha desplaçat fins la plaça de la vila on una alumna de cicle superior ha llegit un manifest. Tot seguit l’alcalde ens ha rebut a l’Ajuntament de BrĂ fim on s’ha fet entrega a l’alcalde de BrĂ fim d’un escrit de peticiĂł de contenidors i papereres per l’escola a fi de que alumnes i mestre puguin fer la recollida selectiva de residius. En aquest mateix acte l’alcalde ha fet lliurament a l’escola de 5 contenidors per la recollida de paper i plĂ stic i uns altres 6 per la matèria orgĂ ncia i rebuig. Des de l’escola volem agraĂŻr al consistori la seva col·laboraciĂł i perquè entre tots ajudem a mantenir un poble i un planeta cada vegada mĂ©s net i habitable. Per veure les fotos i videos feu clic aquĂ­.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *