FESTA DE L’AIGUA

Aquest divendres 21 de juny els alumnes de l’escola s’ha finalitzat el curs  amb la celebració de la festa de l’aigua en que els alumnes s’han pogut gaudir amb mànegues i joguines de llançar aigua. També han pogut refrescar-se amb un deliciós  gelat gentilesa de l’AMPA de l’escola. Finalment tots els alumnes de l’escola han acomiadat els seus companys de 6è que finalitzen la seva etapa de primària a la nostra escola per marxar cap a l’institut. Des de l’escola volem desitjar el millor a la Naiara, la Denise i el Juan en aquest nova etapa escolar. I a la resta d’alumnes de l’escola que passeu unes BONES VACANCES. Fins el setembre!

Si voleu veure el video de la festa feu clic aquí

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *