Visita a l’hort ecològic del Molí de Brafim

Durant la setmana del  21 al 27 d’octubre es celebra la Setmana Bio a l’escola, un esdeveniment pensat per incentivar accions sobre l’agricultura i l’alimentació ecològiques a les escoles de Catalunya. Per aquest motiu els alumnes de cicle inicial i mitjà de l’escola han fet una visita a l’hort Ecològic d’en Joan Franch al Molí de Bràfim on han tingut l’oportunitat de conèixer un tipus el culltiu d’un hort ecològic basat  en la permacultura. També  han pogut veure el procés d’elaboració de compostatge per adobar el camp i el corral d’animals domèstics. Finalment hem pogut aprendre moltes coses amb les explicacions del  Joan que ens ha explicat el procés d’elaboració de la mel per les abelles així com alguns detalls que desconeixiem de les bespes.  Un dia per gaudir de l’entorn natural que tenim prop del nostre poble.

Per veure les fotos feu clic  aquí