Taller de cistelleria

Aquest dimarts 11 de juny l’AMPA de l’escola ha organitzat un taller de cistelleria pels alumnes d’infantil i primària del centre. Una activitat artesanal que encara es manté viva i en la que els alumnes han pogut conèixer i gaudir de les tècniques bàsiques de teixir cistells i de les habilitats necessàries per la practica d’aquesta activitat mil.lenària. Seguint les indicacions de la monitoria, han pogut confeccionar un petit cistell en miniatura amb mèdula, vímet… que en acabar s’han pogut emportat a casa!

Si voleu veure les fotos de l’activitat feu clic aquí