Xerrades sobre l’Educació Vial i el Bullying

A la nostra Escola durant aquestes últimes setmanes els alumnes de la Comunitat de grans, hem tingut la visita de la Policia Local del nostre municipi i del Cos de Mossos d’Esquadra. L’objectiu d’aquestes xerrades ha estat sobre l’educació vial i el bullying.

És important recordar que amb aquestes edats el nostre alumnat fan ús de les vies públiques com a vianants o viatgers, però sempre acompanyats dels adults. Per aquest motiu, hem de tenir com a objectiu prioritari fomentar actituds vials que vagin generant consciència ciutadana i comportaments encaminats a la creació del sentit vial, la convivència i les pautes adequades per a una mobilitat segura.

Com també vam tractar el tema del bullying sent conscients de la importància i rellevància negativa de l’assetjament escolar a la vida dels nostres xiquets i xiquetes, adolescents, adults i qualsevol persona que té dret a viure lliure de pressions, assetjament, situacions desagradables, vexacions i altres experiències que els puguin limitar les possibilitats de viure plenament, feliçment i en llibertat.

La teoria la sabem totes i tots, i la pràctica?

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *