Dia de l’educació física al carrer

Petits i grans celebrem el dia de l’educació física al carrer, agraïm la participació de tots/es els que ho han fet possible: ajuntament, club de rem, escola Feel dance, rítimca Sant Jaume, gimnàs 4alltraining i sobretot a la comissió de famílies.

Setmana de CARNAVAL 2024

Com cada any, i durant tota la setmana passada, hem celebrat el Carnaval a la nostra escola. Tots els dies de la setmana vam anar seguint les consignes que ens havia manat el Rei Carnestoltes.
I el passat dijous, pel matí, vam fer una excursió… Llegeix més»

Xerrades sobre l’Educació Vial i el Bullying

A la nostra Escola durant aquestes últimes setmanes els alumnes de la Comunitat de grans, hem tingut la visita de la Policia Local del nostre municipi i del Cos de Mossos d’Esquadra. L’objectiu d’aquestes xerrades ha estat sobre l’educació vial i el bullying.
És important recordar… Llegeix més»

Nadales 2023

A l’auditori de Sant Jaume les famílies han pogut gaudir de les cantades de Nadal de l’alumnat de l’escola.

KAPLA

Divendres l’alumnat d’infantil i de 1r de primària van realitzar tallers de construcció Kapla. L’activitat s’ha realitzat gràcies al programa PROA+.
Els xiquets i xiquetes van aprendre a fer xonstruccions gegants, s’ho van passar molt bé!

5è Primària: Excursió Centre Ictiològic

Avui, dilluns 13 de novembre, l’alumnat de 5è de Primària hem fet la visita al Centre Ictiològic del Parc Natural del Delta de l’Ebre. És un centre de referència per a la reproducció en captivitat d’algunes de les espècies de peixos més amenaçades de la… Llegeix més»

Eleccions Consell Escolar

Famílies si voleu formar part del consell escolar, abans del dia 13 de novembre, heu de presentar la vostra candidatura per a les posteriors eleccions.
Passeu per secretaria a buscar la documentació.

Coneixem el nostre Delta!

Avui 8 de novembre, i durant tot el dia, hem tingut la visita de personal del Parc Natural per tal d’oferir-nos diferents xerrades que pretenen donar al nostre alumnat les eines i coneixements necessaris per conèixer, apreciar i situar-se en el seu entorn natural com… Llegeix més»

L’HORA DEL CONTE

Avui dimarts 7 de novembre hem iniciat l’hora del conte a la comunitat de petits. Els contes són un gran recurs educatiu per al desenvolupament integral dels infants.

Els contes potencien la imaginació, creativitat i fantasia; fomenten l’aprenentatge de la lectura i escriptura; amplien el vocabulari conegut i l’expressió oral; transmeten valors, tradicions i cultura, entre moltes altres coses.

Així, una manera de fomentar el gust per la lectura amb els més petits és explicar i/o llegir contes amb ells/es. De fet, aquesta “hora del conte” es converteix en una estona màgica on es comparteixen històries, emocions, valors i vivències.

Suport Vital Bàsic

A Europa, diàriament 350.000 persones pateixen una mort sobtada. A Catalunya suposa una mort sobtada cada dos hores i mitja, és a dir, aproximadament estem parlant de 10 morts diaris. El 80% dels casos passa fora dels centres hospitalaris i sovint tenen lloc amb un… Llegeix més»

ESPAIS INTERNIVELL

Aquesta setmana hem començat els Espais Internivell a la comunitat de petits. Compartir les diferents propostes amb els infants d’I3, I4 i I5 resulta d’allò més enriquidor.