Suport Vital Bàsic

A Europa, diàriament 350.000 persones pateixen una mort sobtada. A Catalunya suposa una mort sobtada cada dos hores i mitja, és a dir, aproximadament estem parlant de 10 morts diaris. El 80% dels casos passa fora dels centres hospitalaris i sovint tenen lloc amb un familiar o conegut al costat.

La formació de la ciutadania és una necessitat si volem assolir una millora en les taxes de supervivència de les víctimes de mort sobtada.

En esta presa de consciència com a Escola volem treballar, impulsar, formar i ensenyar el Suport Vital Bàsic. Està formació permetrà al nostre alumnat tenir consciència plena del nou concepte de salut i saber actuar davant d’una mort sobtada d’una forma totalment interioritzada, segura i de qualitat.

Esperem no portar-ho mai a cap i menys a la nostra escola!
Salut!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *