Setmana de CARNAVAL 2024

Com cada any, i durant tota la setmana passada, hem celebrat el Carnaval a la nostra escola. Tots els dies de la setmana vam anar seguint les consignes que ens havia manat el Rei Carnestoltes.

I el passat dijous, pel matí, vam fer una excursió al Camp de futbol per menjar-nos la truita. I per la tarda, va ser l’hora de la Rua pels carrers del nostre poble fins arribar al Casal, però primer vam poder escoltar i gaudir del pregó que la classe de 6è havia preparat per iniciar la festa! Tot seguit vam iniciar la Rua i al finalitzar-la vam poder gaudir d’un berenar i de molta festa!

L’eix motivador de la nostra disfressa ha estat «Les Olimpíades». Cada curs ha anat disfressat d’un esport diferent i d’elements relacionats amb els Jocs Olímpics.

Agraïm la col·laboració de la nostra AFA preparant les disfresses per poder gaudir del dia i de totes les famílies de 6è pel berenar al Casal.

Ens ho vam passar molt bé!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *