25N: Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

Des de la nostra Escola, a propòsit del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones, mostrem el rebuig vers la violència que colpeja dones, infants i adolescents i manifestem la necessitat de donar una resposta a la violència estructural que són les violències masclistes. Visibilitzem les violències masclistes en l’àmbit educatiu.

Des de la Comunitat Educativa, ens cal educar en relacions sanes, ens cal visibilitzar una violència que fa molt de mal però no sempre estem preparats ni preparades per reconèixer, ens cal posar-hi nom i afrontar-la.

Apostem per la coeducació i per una escola lliure de violència.

#LesEscolesLliuresDeViolències

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *