Perímetres i àrees (3rB)

El grup de 3rB està immers en el seu projecte “El poble dels 18 colors”.

Aquests dies, en el marc del projecte, estan treballant la matemàtica vivencial i significativa.

Han perimetrat les zones que ocupa cada grup, identificant i perimetran els espais corresponents. La setmana passada van calcular els perímetres i es van iniciar en les sumes amb decimals.

Ara començaran a treballar el concepte de superfície o àrea. Ho faran prenent consciència, de manera visual i vivencial de què és un metre quadrat i de com es relaciona amb les superfícies més grans. L’objectiu és que els infants entenguin aquests conceptes, no només de manera teòrica, sinó també a través de l’experiència directa.

Seguiran aprenent tot experimentant, observant i raonant plegats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>