La comunitat de Petits us dona la benvinguda al nou curs!

Les mestres de la comunitat de Petits estem molt contentes de veure l’escola plena de vida. Aquests primers dies són d’adaptació per a tots i totes, noves emocions, nous espais, noves mestres, nous companys. Tot un seguit de canvis que ens remouen a tots i a totes una mica però que, al mateix temps, ens il·lusionen i encoratgen, per allò que tenen d’emocionant les experiències noves.

Esperem que sigui per a tothom un gran curs, on aprenguem a escoltar-nos i a respectar-nos, primer a nosaltres mateixos, per després fer-ho amb els altres i amb els espais i materials que compartim.

Us deixem aquesta foto i així ens podeu anar posant cara els que encara no heu pogut passar per l’escola!

Abaix d’esquerra a dreta: Irene (tutora de P3), Mayte (directora i reforç a la comunitat de petits), Laura (Tècnica d’Educació Infantil) i Alba (mestra d’Educació Especial)

Adalt d’esquerra a dreta: Cris (tutora de P4), Esther (Coordinadora de la comunitat de petits, mestra d’anglès i reforç) i MªÀngels (tutora de P5)