Els Unicorns i els seus primers dies a l’escola

Els primers dies a l’escola mai són fàcils pels infants de p3 i les seves famílies. Nervis i emocions que es barregen i que ens fan sentir sovint, com si tinguéssim un nus a la gola. Però els nusos no sempre son quelcom negatiu. En certs moments, descentrar-nos una mica, que alguna situació ens remogui, ens ajuda a connectar amb les emocions pròpies i les dels altres. A dia d’avui, els nens i les nenes de la classe dels Unicorns saben que l’escola és per ells un lloc acollidor, un espai on, tot i acomiadar-se de la seva família, poden establir nous vincles, sentir-se estimats i escoltats; un espai on engegar reptes nous i engrescadors que els duran, sense dubte, a assolir nous aprenentatges.

Us deixem aquí algunes fotos dels primers dies. Moments de riure, mirar contes, jugar plegats, pintar i començar a conèixer als companys, amb qui compartirem aquest bonic camí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *