Cantata 4t: Totoro, el musical

Dijous 19 de maig, l’alumnat de 4t vam participar, juntament amb altres escoles, en la Cantata: Totoro. Vam gaudir moltíssim cantant i ballant al gran Teatre de La Passió d’Olesa de Montserrat i, com a agraïment, els serveis educatius del Baix Llobregat ens han adreçat aquestes paraules:

Com a centre participant en l’espectacle de Música de final de curs Totoro que es va realitzar el proppassat dia 18 de maig al Gran Teatre de la Passió d’Olesa, us volem agrair enormement des dels Serveis Educatius la vostra col·laboració, la vostra implicació i la vostra participació, així com la feina ingent realitzada per el/la vostr@ mestr@ de música que ben segur hi ha hagut d’esmerçar una bona colla d’hores. També des dels Serveis Territorials, amb la presència a l’espectacle de la Sra. Lourdes Casanovas, directora adjunta, fa extensiu el seu profund agraïment i felicitacions.

Aprofitem per adjuntar-vos l’article que vam publicitar en el web del SE abans de la representació, i aquest que hem penjat ara amb el reportatge fotogràfic que encara està per completar i que en breu ho estarà.

Moltíssimes gràcies.
Ha estat un èxit!