Fem una enquesta a Primària!

Com sabeu, els i les alumnes de tercer estem amb el projecte de “Podríem ser una colla de diables?”. Un dels últims reptes que ens hem plantejat ha estat fer una enquesta als i a les alumnes de Primària de la nostra escola, per saber quatre aspectes relacionats amb el nostre projecte.

Hem elaborat els papers de l’enquesta, hem fet càlculs matemàtics per saber quants papers havíem d’imprimir i quantes enquestes necessitàvem,… i finalment hem acabat fent uns diagrames de barres per analitzar els resultats! Ha estat tota una aventura!

Aquí teniu algunes fotos del procés i, si en voleu saber més, ja estem acabant el projecte, així que aviat el veureu per casa famílies 🙂