8M

Al llarg del dia d’avui, a l’escola hem fet un seguit d’activitats per tal de celebrar el 8M, el Dia de la Dona. Tant de bo no l’haguéssim de celebrar, però encara ens queda molt de camí per fer.

L’escola ha volgut doncs celebrar aquest dia realitzant una línia del temps amb dones importants de la història. Cada grup ha treballat una dona, i ha posat a la línia esdeveniments importants de la seva biografia. A més, la Comunitat de petits també ha fet un mural on ha plasmat les mans en el cabell d’una dona.

Des de l’espai d’habilitats socials i gestió de les emocions, un grupet d’alumnes s’ha encarregat de dinamitzar una projecte transversal, el qual pretenia fer reflexionar a la Comunitat de Grans respecte les tasques que duen a terme les dones i els homes a casa. S’han extret gràfics de barres i percentatges per analitzar qui feia segons quines tasques de la llar. Hem comprovat doncs, que tot i que les coses han canviat moltíssim, encara han de seguir millorant perquè en molts moments hi ha desigualtat.

Finalment, aquest mateix grup d’alumnes s’ha encarregat de fer el disseny d’una samarreta commemorativa pel dia de la dona com a producte final del projecte. A la samarreta hi ha la representació de totes del dones que s’han treballat al llarg del dia a l’escola acompanyades d’un eslògan: “Per un futur sense 8M”. Com a colofó, l’equip de mestres l’ha pogut lluir durant el dia, i us fem extensiu el disseny de la samarreta per tal que pugueu fer-vos la vostra!

Us el podeu descarregar vectoritzat en el següent enllaç:

Disseny Samarreta 8M Escola Sant Antoni

Per un futur sense 8M!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *