Primària

DEURES DIGITALS DE MARÇ!

BON DIA SOLS I LLUNES!! 🌛🌞🌜🌞 AQUESTA SETMANA ELS DEURES SON DIGITALS I US HE PREPARAT UN KAHOOT SOBRE ELS ANIMALS. COM HO HAS DE FER? 1. CLICA SOBRE LA IMATGE. 2. ET SORTIRÀ UN REQUADRE BLAU ON HAS D’ESCRIURE EL TEU NOM I CLICAR AL BOTÓ: OK, GO! 3. T’ANIRAN SORTINT UNES PREGUNTES SOBRE […]

DEURES DIGITALS DE MARÇ! Llegeix més »

FEM D’ACTRIUS I D’ACTORS.

Durant la setmana de Carnestoltes tots els grups de l’escola han treballat l’expressió corporal. Els de primer, segon i tercer s’han disfressat, creat personatges i inventat històries. Els de quart i cicle superior formaven grups, es posaven d’acord en quins personatges volien representar, creaven un guió i l’assajaven.  Després representaven les seves mini obres de

FEM D’ACTRIUS I D’ACTORS. Llegeix més »

MUSEU PALEONTOLÒGIC

El divendres 24 de febrer els nens de 4t, 5è i 6è vam anar al museu Paleontològic de Sabadell. Allà vam aprendre moltes coses de la feina dels paleontòlegs i també vam aprendre coses dels dinosaures. També vam fer un taller on havíem de desenterrar uns ossos de dinosaures i muntar un esquelet. Quan vam

MUSEU PALEONTOLÒGIC Llegeix més »

CONTES, CANÇONS I MUSIQUETES!

AVUI ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE L’UNIVERS HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL TEATRE ALEGRIA! HEM VIST UN ESPECTACLE MOLT DIVERTIT ON EL CESC SERRAT I EL TINET HAN CANTAT ALGUNES CANÇONS I ENS HAN EXPLICAT UNS QUANTS CONTES. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I HEM VIST ALGUNS RACONS DE TERRASSA MOLT XULOS!!!

CONTES, CANÇONS I MUSIQUETES! Llegeix més »

SOM ATLETES!!

Els alumnes de Primer i Segon han fet d’atletes i han treballat la força fent llençament de jabalina. Hem fet molts jocs, hem practicat molt i al final hem pogut fer unes Olimpíades!! Els ha encantat i ho han fet molt, molt bé!!!                    

SOM ATLETES!! Llegeix més »

JOCS PER LA PAU

Al llarg de la setmana passada tots els grups vam fer JOCS PER LA PAU. Aquests jocs de cooperació, joc simbòlic, de rol ens  han ajudat a sentir i posar-nos en la pell d’aquelles persones que estan en llocs de guerra i que podem fer nosaltres per fer la pau. Hem fet jocs on, sense

JOCS PER LA PAU Llegeix més »

A L’ESCOLA FEM ROBÓTICA

A L’ESCOLA FEM ROBÓTICA   Ens encanta fer ROBÓTICA! El passat divendres vam practicar amb els blue boots. Els vam connectar a les tauletes per Bluetooth. Desprès vam obrir una app de blue boot i vam programar.  D’aquesta manera li enviàvem la ordre al blue boot mitjançant la tauleta. Cada nen i nena descarregava un

A L’ESCOLA FEM ROBÓTICA Llegeix més »

TRADICIONS DE TERRASSA!

AVUI A L’HORA DE PROJECTE ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE L’UNIVERS HEM ESTUDIAT LA HISTÒRIA DEL DRAC BALUK ASTHAROT. ÉS UN DRAC QUE, DURANT LES FESTES MAJORS DE TERRASSA PASSEJA PELS CARRERS AMB BENGALES DE FOC MENTRE BALLA AL RITME DE LES GRALLES I ELS TIMBALS NOSALTRES FAREM UN TITELLA AMB UN

TRADICIONS DE TERRASSA! Llegeix més »

HOQUEI AMB ELS DE QUART!

Els nens i nenes de 4t han après a jugar a Hoquei. L’hoquei és un esport molt arrelat a la nostra ciutat on es pot practicar en diferents clubs. Es necessita un estic i una pilota o disc, juguen dos equips i l’objectiu és marcar gol a la porteria de l’equip contrari.  Hi ha diferents

HOQUEI AMB ELS DE QUART! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut