Comencem un nou curs. Som-hi!!!!!!!
Bona tarda a tothom: Els nois i noies de 5è ja hem començat a utilitzar la nova aula STEM. I com que ens agrada molt fer nous experiments hem decidit que el nom del nostre grup serà: la classe dels científics i les científiques. Més endavant ja us informarem de tot allò que a poc […]
Comencem un nou curs. Som-hi!!!!!!! Llegeix més »



