3r

ABEL L’AVENTURER

Bon dia! Com ha anat el cap de setmana astronautes? Avui ens toca català i us proposo una comprensió lectora. Clica a la imatge que et deixo aqui a sota, quan sigueu a la pàgina web, haureu de BUSCAR el número 9 que diu ABEL, L’AVENTURER I LA COMPARACIÓ. Primer de tot aneu a on diu: […]

ABEL L’AVENTURER Llegeix més »

REPTE 4. VINYALS GELAT!

Hola VINYALETS i VINYALETES! Avui les mestres d’Educació Infantil us presentem l’últim repte del MAIG! És un repte molt fresquet i ben bo! Preparats i preparades? SOM-HI! https://www.youtube.com/watch?v=pJ6pveqqLOo&feature=youtu.be Esperem que us agradi i gaudiu tant com nosaltres! Esperem les vostres FOTOS! Una abraçada molt gran! Totes les mestres d’Educació Infantil!

REPTE 4. VINYALS GELAT! Llegeix més »

JUGA A FER CISTELLA!

HOLA NENS I NENES, AVUI CONSTRUIREM UNA JOC PER ENCISTELLAR I TREBALLAR LA COORDINACIÓ. AQUÍ TENIU DOS ENLLAÇOS QUE US PODEN DONAR IDEES PERÒ ELS PODEU FER COM MÉS US AGRADI A VOSALTRES. https://www.youtube.com/watch?v=Rxe57vjIl4Y https://www.youtube.com/watch?v=_JDHIzrx-X8     ENS PODEU ENVIAR UNA FOTO DE LA CISTELLA QUE HEU FET O UN VÍDEO JUGANT AMB ELLA. QUAN

JUGA A FER CISTELLA! Llegeix més »

CONTINUA ESTE CUENTO

Hola a tod@s, de nuevo estoy con vosotr@s, Hoy os planteo como actividad escribir una pequeña narración. Recordad que  las narraciones tiene tres partes Yo os facilito la introducción y vosotr@s podéis continuarla escribiendo el nudo y el desenlace. Después de escribirla debéis releerla, repasar para ver si está ordenada y si se entiende, que tenga ortografía adecuada

CONTINUA ESTE CUENTO Llegeix més »

Parts of the house

Good morning kids! How are you today? Hope you are all feeling very well. (Com esteu avui? Espero que estigueu tots molt bé.) Today we are going to review the parts of the house. (Avui repassarem les parts de la casa.) First, we will wacth a video to review the vocabulary. (Primer veurem un vídeo

Parts of the house Llegeix més »

MULTIPLIQUEM

Bon dia! Avui ens toca seguir repassant les taules de multiplicar! Per això primer de tot us propos per repassar unes activitats del llibre de matemàtiques per repassar una mica. Les trobareu clicant a aquesta imatge, quan sigueu a la pàgina, heu de buscar el número 9 LES TAULES DE MULTIPLICAR DEL 3 I DEL

MULTIPLIQUEM Llegeix més »

GEOMETRIA: FORMES

HOLA!! AVUI FAREM ACTIVITATS SOBRE LES FORMES GEOMÈTRIQUES. A L’INICI US FA ESCOLLIR ENTRE ESPAI O FORMA. ESCOLLIREM FORMA I FAREM TOTES LES ACTIVITATS, SI DESPRÉS VOLEU FER ESPAI, TAMBÉ ESTARIA MOLT BÉ. VINGA A APRENDRE!! CLIQUEU A L’ENLLAÇ. https://clic.xtec.cat/projects/espforma/jclic.js/index.html ESTHER.

GEOMETRIA: FORMES Llegeix més »

Uh, Oh, No tinc por!

Hola nenes i nenes de 3r, com esteu? Mireu, he trobat una fitxa interactiva d’una cançó que se que us agrada molt. El curs passat, a 2n, la vareu practicar molt amb la Núria, i n’estic segur que encara la recordeu molt bé. És la de “Uh, oh, no tinc por“. Si recordeu, les instruccions

Uh, Oh, No tinc por! Llegeix més »

LES MÀQUINES

Bon dia nens i nenes de TERCER! Avui treballarem una mica de medi natural. Us proposo treballar els tipus de màquines que hi ha, veureu que hi ha màquines simples i altres compostes. Primer de tot us proposo veure un petit vídeo per tal que us feu una idea: Seguidament us propos fer una petita

LES MÀQUINES Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut