FEM TALLERS DE PLÀSTICA
Hola!!! Els nens i nens de sisè us volem ensenyar el taller de plàstica que vam fer. L’activitat consistia en posar unes cintes adhesives sobre un paper, formant figures geomètriques. A continuació, amb pintura, omplíem tots els espais blancs que s’havien creat. Quan la pintura estava ja seca, retiràvem les cintes i ens quedava una […]
FEM TALLERS DE PLÀSTICA Llegeix més »




