Introducció a la impressió 3D i L’hora del codi
Bon dia! A la classe de 5è ha vingut el Lluís a presentar-nos dos programes d’ordinador molt interessants! Un es diu LOGO i serveix per fer dibuixos en una quadrícula donant les ordres, hi ha una tortuga que va fent el dibuix que nosaltres ordenem. També hem practicat una mica amb el programa Tinkercard de3 […]
Introducció a la impressió 3D i L’hora del codi Llegeix més »


