REGALS DE REIS A P4
AVUI HEM TORNAT A L’ESCOLA!!!! A LA CLASSE ENS HEM TROBAT UNS REGALS!!! QUE MÀGIC!!!! HEM JUGAT UNA ESTONA!!!! QUE BÉ QUE ENS HO HEM PASSAT!!!
REGALS DE REIS A P4 Llegeix més »
AVUI HEM TORNAT A L’ESCOLA!!!! A LA CLASSE ENS HEM TROBAT UNS REGALS!!! QUE MÀGIC!!!! HEM JUGAT UNA ESTONA!!!! QUE BÉ QUE ENS HO HEM PASSAT!!!
REGALS DE REIS A P4 Llegeix més »
AVUI HEM FET CAGAR EL TIÓ!!!!! DESPRÈS DE TANTS DIES DE DONAR-LI DE MENJAR TENIA UNA PANXA BEN PLENA I HA MARXAT CAP AL MENJADOR DE L’ESCOLA. LI HEM CANTAT LA CANÇÓ: “Tió Tió, caga torrons, d’avellanes i pinyons…“ I ENS HA CAGAT UNS TORRONS I UNES NEULES!!!! QUE CONTENTS I CONTENTES QUE ESTEM!!!! IMATGES P4
ED.INFANTIL HA FET CAGAR EL TIÓ. Llegeix més »
AQUEST MATÍ ENS HA VINGUT A VEURE EL PATGE REIAL!!!! PORTAVA UN CISTELL MOLT GRAN PER DEIXAR LES NOSTRES CARTES. LI HEM EXPLICAT UN MUNT DE COSES I ELL ENS HA FET ALGUNES PREGUNTES!!! FINALMENT ENS HA DONAT CARAMELS I UN REGAL!! IMATGES DE P.4 IMATGES DE P.5
EL PATGE REIAL HA ARRIBAT A INFANTIL!!! Llegeix més »
BONA TARDA CLASSE DE LES FLORS!🌺🌹🌻🌼 AQUEST NADAL TENIU MOLTS DIES DE VACANCES I PER TAL QUE NO US AVORRIU US HE PREPARAT DUES FITXES INTERACTIVES A PART DELS DEURES QUE US HEU EMPORTAT AMB L’ÀLBUM. N’HI HA UNA DE CATALÀ I UNA DE MATEMÀTIQUES. SEGUIU ELS ELS PASSOS DE SEMPRE: CLICA SOBRE DE
2n- DEURES DE NADAL! Llegeix més »
HOLA PIRULETES!! COM VAN LES VACANCES PIRULETES? AQUESTS DIES HEU DE FER AQUESTA FITXA INTERACTIVA PER TREBALLAR UNA COMPRENSIÓ LECTORA. PER FER ELS DEURES HEU DE: FER CLIC EN LA SEGÜENT FITXA. FER LA COMPRENSIÓ A POC A POC. HEU DE MARCAR CADA LLETRA. UN COP HEU ACABAT, FER CLIC A TERMINADO. HE
1r- DEURES DE NADAL Llegeix més »
AQUEST MES DE DESEMBRE HEM TINGUT MÉS D’UN ANIVERSARI. EL MOHAMED SAID HAMMAN I L’ IYAD EL MALLALY, JA TENEN ANYS !!! 🎂🎂 MOLTES FELICITATS 🎂🎂
ANIVERSARIS DE P5 Llegeix més »
El divendres dia 17 de desembre els nens i nenes de 3r de primària vam anar al centre universitari de la visió. Allà ens van fer una revisió de la vista i quan vam acabar vam anar al parc de Vallparadís a fer una volta i a esmorzar. Mireu que bé que ho vam passar!
3r VISITA A L’ÒPTICA Llegeix més »
HEM ANAT A LA CLASSE DE PSICOMOTRICITAT I ENS HEM TROBAT AMB UNES CAPSES MOLT GRANS. QUINA SORPRESA!!!😄😄😄 DE SEGUIDA ENS HEM POSAT A JUGAR I ENS HEM INVENTAT I COMPARTIT MOLTES HISTÒRIES!!!👏👏
ANEM A PSICO P-4 Llegeix més »
JA TENIM EL TIÓ A L’ESCOLA!!!! UNA CARTA ENS HA AVISAT QUE A L’ESCOLA EL TIÓ S’ESTAVA APROPANT I HEM SORTIT A BUSCAR-LO. HEM ANAT AL NOSTRE PATI, A LA TERANYINA DEL PATI DELS COMPANYS GRANS, PER AQUÍ I PER ALLÀ, PER DALT I PER SOTA, PER DINS I PER FORA… I FINALMENT AL COSTAT
AVUI ALGÚ HA PICAT A LA PORTA DE LA CLASSE I ENS HA DEIXAT UN ! DINS DEL SOBRE HAVIA UN JOC DE PISTES PEL PATI. HEM ENDEVINAT TOTES LES PISTES I AL FINAL, ENS HEM TROBAT AL TIÓ !! EL TIÓ TENIA FRED I L’HEM PORTAT DINS L’ESCOLA, L’HEM POSAT UNA