Taller EcoEscola
TALLER ECO-ESCOLA Aquest matí ha vingut en Marc a fer-nos un taller molt interessant. Hem après moltíssimes coses, com per exemple: Que reciclar és molt important perquè si no els essers vius es moririen. Wail Tirar la brossa al contenidor que toca. Saad Si no reciclem viurem entre muntanyes de basura. Jonay No tirar tovalloletes […]
Taller EcoEscola Llegeix més »



