General

LA MÚSICA ENS MOU I5

AVUI  ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE LES ARANYES  HEM ANAT A L’ESCOLA DE MÚSICA DE TERRASSA  A ESCOLTAR UNA  AUDICIÓ. ELS MÚSICS ENS HAN EXPLICAT UN CONTE MOLT BONIC I AL MATEIX TEMPS ENS HAN PRESENTAT  ELS INSTRUMENTS MUSICALS QUE SONAVEN ( EL VIOLÍ, LA TROMPA, EL PIANO I LA VEU). ENS […]

LA MÚSICA ENS MOU I5 Llegeix més »

DEURES DIGITALS DE MARÇ!

BON DIA SOLS I LLUNES!! 🌛🌞🌜🌞 AQUESTA SETMANA ELS DEURES SON DIGITALS I US HE PREPARAT UN KAHOOT SOBRE ELS ANIMALS. COM HO HAS DE FER? 1. CLICA SOBRE LA IMATGE. 2. ET SORTIRÀ UN REQUADRE BLAU ON HAS D’ESCRIURE EL TEU NOM I CLICAR AL BOTÓ: OK, GO! 3. T’ANIRAN SORTINT UNES PREGUNTES SOBRE

DEURES DIGITALS DE MARÇ! Llegeix més »

FEM D’ACTRIUS I D’ACTORS.

Durant la setmana de Carnestoltes tots els grups de l’escola han treballat l’expressió corporal. Els de primer, segon i tercer s’han disfressat, creat personatges i inventat històries. Els de quart i cicle superior formaven grups, es posaven d’acord en quins personatges volien representar, creaven un guió i l’assajaven.  Després representaven les seves mini obres de

FEM D’ACTRIUS I D’ACTORS. Llegeix més »

MUSEU PALEONTOLÒGIC

El divendres 24 de febrer els nens de 4t, 5è i 6è vam anar al museu Paleontològic de Sabadell. Allà vam aprendre moltes coses de la feina dels paleontòlegs i també vam aprendre coses dels dinosaures. També vam fer un taller on havíem de desenterrar uns ossos de dinosaures i muntar un esquelet. Quan vam

MUSEU PALEONTOLÒGIC Llegeix més »

ANIVERSARIS A I5

AQUEST MES HEM CELEBRAT L’ANIVERSARI DE DOS INFANTS DE LA CLASSE!!!! LA NOEMÍ I EL JOSTLY!!!!! ELS HI VAM CANTAR LA CANÇÓ DE L’ANIVERSARI I VAN BUFAR LES ESPELMES!!!! HAN FET 6 ANYS!!!! FELICITATS!!!!!

ANIVERSARIS A I5 Llegeix més »

CONTES, CANÇONS I MUSIQUETES!

AVUI ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE L’UNIVERS HEM ANAT D’EXCURSIÓ AL TEATRE ALEGRIA! HEM VIST UN ESPECTACLE MOLT DIVERTIT ON EL CESC SERRAT I EL TINET HAN CANTAT ALGUNES CANÇONS I ENS HAN EXPLICAT UNS QUANTS CONTES. ENS HO HEM PASSAT MOLT BÉ I HEM VIST ALGUNS RACONS DE TERRASSA MOLT XULOS!!!

CONTES, CANÇONS I MUSIQUETES! Llegeix més »

SOM ATLETES!!

Els alumnes de Primer i Segon han fet d’atletes i han treballat la força fent llençament de jabalina. Hem fet molts jocs, hem practicat molt i al final hem pogut fer unes Olimpíades!! Els ha encantat i ho han fet molt, molt bé!!!                    

SOM ATLETES!! Llegeix més »

Setmana de Carnaval a I3

Hola famílies! Aquesta és la setmana més divertida de l’any, però ja s’ha acabat. Com sabeu, el Rei Carnestoltes ens convida a seguir unes consignes cada dia: Dimarts roba elegant Dimecres ulleres de sol Dijous roba de la mama o del papa Divendres disfressa! Com veieu, cada dia ha estat diferent i divertit! Fins a

Setmana de Carnaval a I3 Llegeix més »

A I-5 RECICLEM PAPER

AVUI AL MATÍ HEM REBUT LA VISITA DE LA MONTSE QUE ENS HA EXPLICAT DE QUINA MANERA ES RECICLA EL PAPER. AMB UNA LUPA IMAGINÀRIA HEM OBSERVAT QUE EL PAPER ESTÀ FORMAT COM UNA MENA DE FILS QUE S’ENTRECREUEN. LLAVORS, HEM ESQUINÇAT EL PAPER I HEM FET BOCINS BEN PETITS. I FINALMENT HEM BARREJAT ELS

A I-5 RECICLEM PAPER Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut