Ens visita la policia a 3r
El dijous 28 de setembre els i les alumnes de 3er van tenir una visita de la policia per fer-nos una xerrada sobre el bullying, vam aprendre a relacionar-nos adeqüadament, què és la violència, què és ser un bon amic, i com hem d’actuar davant un fet violent. Ens ha agradat molt la xerrada i […]
Ens visita la policia a 3r Llegeix més »



