Un trist però agradable adéu.

img-20170309-wa0005

La setmana passada la nostra escola va acomiadar a una persona molt entranyable que ens havia acompanyat durant molts anys fins a la seva jubilació. Ella és la Maria Teresa Miquel Fabre, una gran professional que els últims anys en aquesta escola va estar acompanyant als nens de cicle superior. Amb més de 35 anys d’experiència com a docent, la Maria Teresa és una persona que ho va donar tot per als seus alumnes estimant-los, guiant-los i acompanyant-los en el difícil món de l’aprenentatge. Només ens resta dir moltes gràcies; l’escola ha perdut una gran MESTRA. Gaudeix de la teva jubilació i pensa amb nosaltres de tant en tant.

1. Maria Teresa

No podríeu haver trobat un millor títol, trist però agradable adéu…mai podré oblidar tantes emocions, des de la Gran Sorpresa dels alumnes de cinquè,els escrits emotius dels de sisè,les mostres d’afecte rebudes per part de les famílies i dels companys..
    Un record inoblidable …
    Gràcies a tots i per tot.
    Fins sempre!