Cantata 2017

image

Benvolgudes famílies, aquest any tindrà lloc la VI TROBADA MUSICAL  per part dels nens de cicle mitjà de totes les escoles de la Conca.

Aquest any es titula “La Clàudia Sol té un do” i es farà a Pira el dia 24 de març a les 11:30 hores. Aquesta cantata gaudeix de la lletra de Miquel Desclot i la música d’Antoni Miralpeix i tracta d’una mestra, la Clàudia, que té un do quasi màgic. Voleu saber quin? Doncs esteu convidats a venir i descobrir-ho per vosaltres mateixos.

1. Maria Teresa

Avui he tingut la sort de poder gaudir de la Cantata.Ha sigut molt maca,felicito a les professores de música.
    Desitjo que totes les mestres tinguin el mateix do de la protagonista:fer reconèixer la pròpia personalitat de cadascun dels seus alumnes, impregnant-los de valors com la cooperació,el respecte i el gaudir de tots els aprenentatges.