Som Escola Verda!

Aquest cap de setmana hem tingut l’oportunitat d’assistir a la XIX Trobada d’Escoles Verdes, l’acte on cada curs escolar, es lliuren els Distintius d’Escola Verda als centres educatius que, com el nostre, han elaborat el seu Pla d’Educació per a la Sostenibilitat i que s’incorporen a la Xarxa d’Escoles Verdes (XEV).

Un acte de reconeixement cap a l’escola per haver assumit el compromís de treballar en la construcció d’una Catalunya més sostenible.

Des de ja fa uns anys, l’escola treballa diferents aspectes amb l’objectiu d’impulsar actituds responsables i respectuoses cap al medi ambient i l’entorn proper.

És, però, gràcies al treball constant de tota la comunitat escolar que, ben aviat, la façana de l’escola lluirà el distintiu d’Escola Verda!

Felicitats, alumnes, docents, famílies i educadors/es!

SOM ESCOLA VERDA!