PRIMER CROS ESCOLAR’21

Després de tot confinament i les restriccions provocades per aquesta pandèmia que està afectant a nivell mundial, aquest curs es torna a tirar endavant el cros escolar.

El primer es va realitzat a Sarral, el passat diumenge dia 21 de novembre, en un circuit molt dur, però segons molts coordinadors i entrenadors, el més bonic de tota la Conca de Barberà.

La jornada va començar a les 11 del matí i finalitzà passada l’una del migdia. Aquest curs, i per aconseguir que no hi hagi aglomeracions, els trofeus es van repartir en finalitzar cada cursa.

Un total de 138 corredors de la nostra comarca van participar-hi, dels quals 20 representaven a l’Escola Salvador Ninot.

L’alumna Emma García Andreu, va pujar al pòdium al quedar en tercera posició, de la seva categoria.

Moltes felicitats a tots i a totes, pel vostre esforç!