Heroïnes i herois amb un gran poder per ajudar els altres

Qualsevol superpoder, per petit que sigui, és únic i especial. Així ens ho han demostrat els nens i nenes de l’escola amb la confecció dels seus antifaços de superherois i superheroïnes.

Una activitat carregada de contingut i alhora senzilla. Amb aquesta proposta hem après que el respecte a les diferències i la importància d’acceptar-nos tal com som és cabdal.

Agraïm a totes les persones que han col·laborat en aquesta 1a Jornada de superheroïnes i superherois i us informem que s’han recaptat 184,31€; diners que s’enviaran als investigadors/es que, actualment, amb els seus superpoders avancen en la cura del càncer infantil (retinoblastoma).

Si algú no ha pogut participar en la jornada i vol fer alguna aportació econòmica, la bústia per a la recollida de diners estarà disponible a l’escola durant tota la jornada de dilluns.