Moltes gràcies, Sr. Alcalde!

El trimestre passat els alumnes de segon curs de cicle inicial, mitjançant una carta, van fer una petició al senyor alcalde. Van demanar unes papereres de diferents colors pels parcs i equipaments del poble on poguessin tirar la brossa de manera selectiva.

La proposta va ser molt ben rebuda per part del consistori i des de fa uns dies ja són una realitat!

Us animem a utilitzar-les correctament, ja que entre tots i totes podem fer un poble més compromès amb el reciclatge i amb la cura del nostre planeta.

Després de l’entrevista mantinguda amb el nostre alcalde, els alumnes de cicle inicial van mantenir un torn obert de paraula on van fer propostes molt interessants tant per l’escola com pel poble.

Realment, vam sortir molt agraïts i satisfets.

Una vegada més: MOLTES GRÀCIES!