Anem de colònies!

Els dies 24 i 25 de maig els alumnes de l’escola Salvador Ninot vam anar a la casa de colònies Penyafort de Pontons.

Va ser una experiència magnífica, on els infants van poder realitzar activitats relacionades amb el tema escollit, Diverlàndia. Guiades per un bon equip de monitors i monitores que van vetllar perquè els nens i nenes s’emportessin un molt bon record de l’estada.

Durant l’estància hi va haver molt bona convivència, tant en les activitats com en les rutines. L’energia dels alumnes no es va esgotar, tal i com era d’esperar, fins ben entrada la nit.

Unes colònies per recordar.