Menú escolar. Primer trimestre 2022-2023

Benvolgudes famílies,

Us fem arribar el menú escolar per aquest primer trimestre.

Com a novetat, desapareix la portada i, a cada mes, hi trobareu aquesta selecció d’imatges:

Són enllaços interactius on hi apareix informació addicional.

L’enllaç El Consell parlar sobre la cuina màgica i convida a nens i nenes a participar a la cuina de casa, omplint-la amb aliments de temporada que, precisament, són els colors que es treballen en el projecte educatiu del trimestre.

L’enllaç Temporada engloba informació sobre els productes de temporada de cada mes del trimestre. A més, hi troabareu una infografia relacionada amb els beneficis del consum de productes locals, alhora que convida als nens i a les nenes a viure l’experiència del món de l’hort.

Per últim, l’enllaç Malbaratament on hi trobareu consells pràctics per tal de reduir el malbaratament alimentari dins l’àmbit familiar.

Esperem que el gaudiu molt!

Menú escolar 1r TRIM_22-23