Lectura de relats al pati de l’escola

El passat divendres a la tarda, tots els/les alumnes i mestres de l’escola vam poder gaudir de la lectura de contes que va crear l’alumnat de cicle inicial.

L’objectiu de la creació d’aquests relats és per participar al VI Jocs Florals Escolars de Catalunya, un concurs que té com a objectiu promoure l’escriptura i la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, digital i artístic.

A continuació, podeu trobar més informació quant al concurs: VI Jocs Florals Escolars