KVETA PACOVSKÁ, benvinguda a la nostra escola!

Avui els i les alumnes d’Educació Infantil hem conegut l’artista que treballarem aquest trimestre: la KVETA PACOVSKÁ, una fascinant dona txeca que fa uns dibuixos que criden molt la nostra atenció.

Per introduir-la, hem tingut la sort de comptar amb la Noemi, la nostra assessora de plàstica, que ens ha explicat un conte de la Kveta utilitzant la tècnica japonesa del kamishibai.

💡 Sabíeu que… Aquesta manera d’explicar contes la va inventar un venedor ambulant de Tòquio, per allà al 1930, que anava amb bicicleta i venia llaminadures? Sí, sí, i tot fent sonar dos pals de fusta, feia venir els nens i nenes i aprofitava per explicar-los contes amb el seu “teatre de paper” o kamishibai.

Gràcies, Noemi, per aquesta meravellosa estona de literatura i art! Comencem una aventura artística!

Feu clic a la foto per veure les imatges i un petit vídeo del llibre acordió que ens ha portat la Noemi.