Gaudim d’un espectacle de màgia!

Aquesta setmana alumnes i docents hem tingut l’oportunitat de gaudir d’un espectacle de màgia a la sala recreativa de la nostra vila.

Tot allò que ens semblava impossible, de cop i volta, es va convertir en màgia a l’escenari!

Cares d’alumnes entusiasmats, d’altres pendents d’allò que succeïa, però la majoria dels espectadors i espectadores ens vam fer un tip de riure amb el bon humor que ens va transmetre el mag!

Gràcies, Reis Mags per regalar-nos màgia i art! En el món de les il·lusions tot és més bonic!

I un altre agraïment també a l’empresa local Europastry per haver-nos oferit un esmorzar ben dolç.