II JJCC Arts Escèniques!

Iniciem les JJCC sobre les Arts Escèniques!

Amb quines ganes donem el tret de sortida a la segona edició de les JJCC sobre les Arts Escèniques! Alumnes que de ben segur seran capaços d’expressar-se, comunicar-se, rebre pensaments, sentiments, idees pròpies i alienes, emocions, … i tot això per mitjà de diferents tallers amb tècniques variades i habilitats inherents a les arts escèniques: circ, treball d’expressió corporal, treball dramàtic i musical.

Amb aquests tallers es pretén potenciar la vessant artística de tot l’alumnat, incidint en aspectes com la creativitat, així com també contribuint al desenvolupament personal i afavorint actituds d’empatia tot despertant la sensibilitat i l’interès de l’alumnat en relació a les manifestacions artístiques.

En definitiva, un dels objectius d’aquestes jornades culturals és facilitar eines a l’alumnat per tal d’assolir una millor motivació que condueixi a incrementar la participació, la seguretat en un mateix, l’autoestima, la responsabilitat, enfortir les capacitats afectives i la relació amb els altres.

Us deixem, a continuació, el cartell amb totes els tallers programats.

Cartell II JORNADES CULTURALS SOBRE ARTS ESCÈNIQUES