ELS ALUMNES DE 2N FEM TEATRE!!

Els i les alumnes de 2n de primària aquest curs participem a la XXXV mostra de teatre escolar de la Conca de Barberà.

Per preparar l’ obra de teatre hem fet moltes coses:

Hem mirat molts contes i triat el que ens ha agradat més.

Hem convertit el conte en una obra de teatre.

Hem fet un càsting per triar qui seria cada personatge.

Hem fet la llistat de material, roba i música que necessitem.

Hem fet els decorats.

Ens ha visitat la Rosa Mateu que ens ha donat consells i ens ha ajudat a millorar l’ obra.

Hem fet cartes a l’ajuntament per demanar-los que ens deixessin la sala.

Finalment, hem assajat molt, l’ hem gravat en vídeo i el dia 21 la vam representar davant de tots els companys i companyes de l’escola

Ens ho hem passat molt bé i aviat us penjarem l’enllaç per poder-la veure.

Esperem que us agradi!!

1. Mar

Gràcies senyoreta Ester, per la paciència que tens amb nosaltres i per ajudar-nos a fer-ho cada vegada millor. M’ha encantat fer l’obra de teatre, ens ho hem passa’t BOMBA!!!!