Arriba el final de curs

Benvolguts i benvolgudes,

Ja hem arribat al final d’aquest difícil i intens curs. Tot i les dificultats per la Covid, els nens i nenes de l’escola ho han fet genial i han tingut una gran consciencació respecte a les mesures de distanciament, neteja de mans i material, ús de la mascareta i manteniment dels grups bombolla. A més a més, han treballat i han après moltíssim des del setembre fins ara.

Per aquest motiu, aquesta última setmana ho hem celebrat de valent perquè s’ho mereixen. El dilluns dia 21 de juny ja va començar la festa amb l’escenificació de la divertida obra teatral “Quan les nenes volen alt” per part dels nens i nenes de segon. A continuació, hi va haver un entretingut partit de futbol sala entre l’equip de mestres i l’equip de l’alumnat de sisè. Finalment, hi va haver una sessió de música, ball i gresca al pati. A la tarda es va dur a terme l’acte de comiat de l’alumnat de sisè.

El dimarts dia 22 de juny l’alumnat de sisè van ballar la coreografia que havien ideat pel seu acte de comiat i van tornar a llençar els birrets ben amunt per celebrar que acaben la seva etapa educativa al nostre centre. Després, hi va haver l’espectacle del mag Albert. Els nens i nenes van gaudir d’uns trucs espectaculars gràcies a què l’AFA i l’Ajuntament de Sarral van contractar aquest magnífic artista. A continuació, els nens i nenes van esmorzar dolços cedits per l’empresa local Europastry i es van refrescar amb uns gelats. Finalment, cada curs va anar amb la seva tutora a l’aula per acomiadar-se.

Només queda dir: QUE TINGUEU MOLT BON ESTIU!